Kilépés a tartalomba
InsideOut
  • Kezdőlap
  • Szolgáltatásaink
    • Vezetőfejlesztés
    • Szervezetfejlesztés
    • Együttműködés fejlesztés
    • Kommunikáció fejlesztés
    • Személyes hatékonyság
    • Coaching, szupervízió, team coaching
    • Veszteség- és gyászfeldolgozás
    • PCM®
    • Dráma Nélkül®
    • Empatikus Felelősség® Vezetőképző Program
  • Nyílt képzések
  • Rólunk
  • Inspiráció
  • Kapcsolat

Empatikus Felelősség / Compassionate Accountability

Konfliktuskezelés: az új vezetői szupererő

vezetőfejlesztés szupererő konfliktuskezelés

A Gartner HR Work Trends jelentése (Future of Work Trends 2025: Strategic Insights for CHROs) szerint a konfliktuskezelésben való jártasság az egyik legfontosabb szempont a HR-vezetők számára, akik reziliens munkaerőt akarnak építeni.  … Olvass tovább

Kategória Vezetőfejlesztés, Konfliktuskezelés, Szervezeti kultúra / Munkahelyi kapcsolatok

Együttérzés: a Dráma alternatívája

együttérzés dráma alternatívája

Dráma az, ami akkor történik, amikor önmagunk vagy egymás ellen küzdünk, miközben igazoltnak érezzük a saját negatív viselkedésünket.  Egy felmérés szerint a dráma – munkahelyi konfliktus, intrika – évente több mint 350 … Olvass tovább

Kategória Vezetőfejlesztés, Érzelmi intelligencia, Konfliktuskezelés

A kapcsolat-eredmény dilemma

kapcsolat eredmény dilemma

A vezetésben a siker azon múlik, hogy sikerül-e a  munkatársakkal jó kapcsolatot teremteni, miközben eredményeket érünk el. Néhány vezető mégis úgy tapasztalja, hogy az egyik területen kiválóan teljesít, míg a másikon gyengélkedik. … Olvass tovább

Kategória Vezetőfejlesztés, Bizalomépítés, Szervezeti kultúra / Munkahelyi kapcsolatok

„Mi lenne ha…?” – A konfliktus újraértelmezése 

Konfliktus újraértelmezése

Mi lenne, ha a konfliktus nem olyasmi lenne, amitől félni, kerülni vagy harcolni kellene, hanem valami olyasmi, amit elfogadunk? Mi lenne, ha ahelyett, hogy megnyerendő csataként tekintenénk rá, inkább lehetőségként látnánk rá, … Olvass tovább

Kategória Érzelmi intelligencia, Konfliktuskezelés, Szervezeti kultúra / Munkahelyi kapcsolatok

A bizalom önmagunkkal kezdődik

A bizalom önmagunkkal kezdődik önmagunkba vetett bizalom

A bizalommal és konfliktusokkal kapcsolatos kutatásom részeként interjúkat készítettem különböző bizalmi szakértőkkel, akiket a bizalom definíciójáról, a bizalom felépítéséről, a konfliktusok szerepéről és arról kérdeztem, hogy mindez milyen hatással van a szervezetünkre. … Olvass tovább

Kategória Vezetőfejlesztés, Bizalomépítés, Személyes fejlődés / Önismeret

Több bizalmat szeretnél? Tanulj meg jobban konfliktust kezelni! 

konfliktuskezelés több bizalom

Sok vezetőnek azt tanították, hogy a bizalom az egészséges konfliktusok alapja. Én először Lencioni Kell egy csapat (Five Dysfunctions of a Team) című könyvében tanultam meg, amely az egyik legnagyobb hatással bíró … Olvass tovább

Kategória Vezetőfejlesztés, Bizalomépítés, Konfliktuskezelés

Insideout – A hiteles vezetés belülről jön

Insideout Leadership Kft.
1126 Budapest Hollósy Simon u. 24. fsz. 1.

 +36 70 377 9886

 info@insideout.hu

  • Facebook
  • LinkedIn

Szolgáltatásaink

Vezetők fejlesztése
Szervezetfejlesztés
Együttműködés fejlesztése
Kommunikáció fejlesztése
Személyes hatékonyság növelése
Coaching, szupervízió, team coaching 
Veszteség- és gyászfeldolgozás
PCM®
Dráma nélkül™
Compassionate Accountability

Inspiráció és aktualitások

  • Insideout és az Agymanók
  • Nomen est omen: Insideout
  • Konfliktuskezelés: az új vezetői szupererő
  • Írd át a forgatókönyved, és tedd le a „csomagot”, ami gyerekkorod óra visszahúz!
  • Együttérzés: a Dráma alternatívája
  • A kapcsolat-eredmény dilemma
  • Impresszum
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Kapcsolat
© 2025 Insideout Leadership Kft.
Süti beállítások

A felhasználói élmény növelése és a megfelelő működés érdekében, valamint statisztikai célokból a weboldal sütiket használ. Az “Hozzájárulok” gomb megnyomásával hozzájárulsz és elfogadod a sütik használatához.

 

Funkcionális Always active
Az oldal működéséhez elengedhetetlen, technikai sütik.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statisztika
A weboldal látogatottsági elemzéséhez szükséges sütik. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
BEÁLLÍTÁSOK
{title} {title} {title}